Hur kul som helst igår:D

Igår blev det som sagt mycket innebandy :D Först träning, vi var dock inte så många så vi fick spela på två mål nästan hela tiden sen efter det var det innebandy tunering. Jag trodde faktiskt inte att vi skulle vinna någon match, men vi vann våra två först :D sen förlorade vi våra 2 andra medn typ 1 mål eller någe. Så det var lite synd. Vi kom 3:a i våran grupp och man behövde komma 2:a för att gå vidare så det var lite synd, men ändå inte för alla var trötta och slitna ^^,  Efter vi hade spelat klart så satt jag Vera och Eken kvar ett tag och tittade. Men sen vid typ halv 5 så orkade vi inte längre och åkte hem. Somnade ganska dirket när jag la mig i sängen.

Idag blir det nog en slappardag, fast skulle behöva börja skriva på naturkunskapen. Snart kommer älskligen hit då blir det mys :) Får skriva på naturkunskapen senare istället ^^,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0