Cp-tisdag

Usch vad jag är trött på skolan just nu! Allt jävla plugg och allt jävla gnäll. Prov i morgon i filosofin, ska börja plugga idag eftersom jag inte haft tid innan, great. Sen på torsdag är det koncentrationsdag för att skriva rapporten till projketarbetet, sen efter det ska jag jobba och samtidigt hinna träffa R och kanske plugga om det går. För jag har två grejer att läman in på fredag. Vet inte riktigt hur jag ska klara av det här?! Vill bara ha påsklov för efter det är det inte mycket kvar, cypern, student! Fan vad jag längtar alltså.

Nej nu ska jag försöka ta tag i filosofin, köpte lite choklad för att jag ska bli lite motiverad att plugga i alla fall. Får se hur det går.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0