2 mars

Ännu en helg har gått och jag har inte pluggat någonting som jag verkligen behövde. I lördags blev det två matcher att spela. Första med A-laget då, vi förlorade tyvärr med ett sketet mål :/ Så himla surt eftersom vi trappa upp oss så bra. Men men, sen efter det blev det mat på en resturang som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men svingott var det i alla fall :) Sen efter det var det match igen fast med Damjuniorerna. Förlust då med tyvärr, men fyfan vad trött jag var efter det. Helt slut i benen och allt. Så det blev gött när jag kom hem och bara kröp ner i sängen för det behövdes verkligen. Sen söndag, ja vad gjorde jag då egentligen, dagen försvann och jag fick ingenting vettigt gjort. Inte bra alltså.

Idag blir det att forsätta pluggar, spyr på att jävla plugga! Sen blir det att jobba, sen plugga igen sen mys med R hoppas jag. Nej nu ska jag fortsätta med religionsarbetet som ska vara inne i morgon.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0