Usch usch usch!

Usch ! Pallar inte med denna vecka. Har alldeles för mycket att göra. Kommer ha hur mycket som helst att göra på lovet :/
I morgon har jag aktiekunskapsprov , som jag inte kan någonting på. Sen så ska jag ha läst i Sofiesvärld plus skriva loggbok om Aristoteles, Platon och Sokrates till i morgon. Inte ens chans att jag hinner det, det får bli på lovet. Dessutom har jag två svåra prov på fredag, matte prov och naturkunskaps prov. Fattar inte riktigt hur detta ska gå till.

Men på lovet ska jag försöka hinna med att jobba, åka till Örebro, umgås med Robert, träna, spela match, skriva två svenska grejer, skriva S.Världsloggbok grejen, komma i fatt i S.Värld, göra klart alla texter till projektarbetet, gå på begravning, gå på dop plus att jag ska hinna med att bara slappna av. Kommer aldrig gå.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0