Tisdag

Idag har det varit en ganska seg dag. Började med matte c på morgonen, och vi har prov nästa vecka :O Fattar inte hur jag ska klara det plus att jag har naturkunskaps prov samma dag :/ Usch! Sen efter matten hade vi i alla fall hål så då passade jag på att plugga på religionsprovet som vi hade efteråt eftersom jag min latmask inte har orkat plugga något på det. Men provet gick nog ganska bra ändå:) Sen hade vi min hatlektion- litteraturkunskap. Usch usch säger jag bara. Våran lärare har sagt att han går på de kunskaper vi redan kan:s Hur kan man göra det liksom? Är det inte meningen att VI ska lära oss saker? Aja, sen så fick vi information om "livet efter gymnasiet". Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Sen i alla fall efter vi slutat så var jag och klippte mig. Blev inte så stor skillnad, toppade mest.

Nu ska jag försöka skriva den där provloggen till filisofin och sen läsa i Sofies värld. Jippi!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0