Tiden går fort..

Har börjat blivit dålig på det här med att blogga märker jag. I helgen hände det som sagt mycket, mycket känslor inblandat. På fredagen var det begravning :( Finns inte så mycket att säga om det förutom att det är fruktansvärt sorgligt. På kvällen sen var det match mot Forsby och vi vann :D Det blev tillslut 6-4 till oss :) Gjorde två mål också det kändes skönt :) Bara en match kvar nu den här säsongen. Både bra och dåligt. Men det som är skönt är att vi blir kvar i 2:an (tror jag).

Lördag spenderades i en kyrka i Örebro då min kusins barn Nathalie döptes :) Det konstiga var bara att det var ett dubbel-dop så det var en annan unge som döptes samtidigt :S Lite knepigt tycker jag, har aldrig varit med om det. Sen när jag prata med min kusin om det så sa hon att de inte fick veta det när de väl bokade utan de fick veta att det skulle vara dubbel-dop efteråt. Det är lite dåligt tycker jag. Men det gjorde inget för den andra ungen (kommer inte ihåg namnet) hade ungefär bara 10 släktningar där och vi var runt 60 st. Sen efter dopet blev det mys med älsklingen.


Söndagen blev det att jobba och plugga samt mys med älskling :)

Nu är det måndag igen, fy fan säger jag bara :( Pallar inte med skolan. Det är absolut en termin för mycket. Fick se en ganska bra film på teckenspråket idag som handlade om en liten flicka som var döv-blind. Fatta vad jobbigt att inte kunna se något samtidigt som man inte hör någonting. Man kan nog inte förstå vad jobbigt det borde vara, både för personen och personens nära och kära. Men bra var filmen i alla fall. Nej nu ska jag snart käka sen blir det plugg och träning plus lite mys <3

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0