Söndags ångest igen..

Söndags ångest som vanligt. Har svenska prov i morgon, och fattar inte riktigt vad det är vi ska kunna faktiskt. Så vi får se hur det går :S Men slutar i alla fall tidigt i morgon :) Har för mig att våran teckensrpåkslektion är inställd. Så det blir hem och plugga religion b eftersom jag har prov i det på tisdag. Ska även jobba på eftermiddag/kvällen i morgon och tjäna lite pengar:)

Idag vaknade jag upp med världens bästa människa brevid mig :) Sen var det bara upp och packa för att sedan dra till Västerås och spela match. Som tur var så vann vi med 6-5 (tror jag det blev?!). Men jag gjorde illa knät igen tyvärr :/ Så det blir i alla fall ingen träning för mig i morgon. Men får se hur illa det blev. Känns i alla fall bättre nu.

Igår hade jag och Robert mysdag :) Först hemma hos honom sen åkte vi hit eftersom det inte vara någon hemma. Så det blev mys hela kvällen :) Älskar honom så mycket<3

Nej, nu ska jag försöka plugga lite svenska sen blir det nog tv.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0