Hjälp

Idag på naturkunskapen satt vi och diskuterade alltå från bal-datorer. Där emellan kom samtalet upp om vad som händer efter skolan. Jag börjar verkligen få lite småpanik. För jag vet inte om jag ska börja plugga viadre direkt , för då måste jag snart skicka en ansökan- frågan är bara vart och vad jag vill göra. Har föunderat länge på att gå ett teknisktbasår. Men vet inte riktigt. Börjar seriöst bli lite smått stressad nu. För jag har inte heller varit så duktig att jag har hittat något sommarjobb. Har ju bara mitt extra jobb nu men behöver ett sommarjobb också. Usch, tycker verkligen inte om det här. Varför kan det inte bara vara förutbestämt vad man ska bli. Livet skulle nog bli lite enklare då. Det jobbiga är ju att det finns så många möjligheter. Nej, usch för det här alltså, speciellt när man inte vet någonting.

Idag blir det gos med R och sen träning. Vi firar 19 månader idag :) <3
Nu blir det food.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Robert

Food är mycket bra. Du är bäst också :)

2009-02-25 @ 19:37:46
URL: http://robertsur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0