tisdag

Igår åkte jag och Ekis in tidigare för att ta en springtur, ingen av oss var speciellt taggade på detta men vi drog ändå ut. Det var faktiskt riktigt skönt att springa igår. Efter det gick vi in i gymmet och träna mage, rumpa och rygg. Sen efter det var det dags för bollpass. Det var en riktigt bra träning igår :). Tyvärr gjorde jag illa knät i slutet av träningen :( Så det blir nog ingen träning för mig i morgon tror jag, inte med tanke på hur knät känns just nu. Tur att vi inte har någon match i helgen i alla fall. Vi fick även våra nya uppvärmningströjor. Dom var faktiskt snyggare än vad jag todde. Vi fick även en träningsväska :).

Idag har jag väl inte gjort så speciellt mycket. Pluggat körkortsteori och lite så bara. Men om ca 1,5 timme ska jag gå till bussen för jag ska in till Linde och käka och snacka med Sussie:) Ska bli så himla kul eftersom det var så länge sen man träffa henne. Så vi har nog mycket att prata om ;). Nej nu ska jag göra mig iordning.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: suzette

Det är altid lika kul att vara med dig. Vänner föralltid <3

2009-12-01 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0