Söndag

Igår åkte jag, Linda och Sophie till Västerås för att kolla på innebandy VM för damer. Första matchen vi kollade på var Ryssland-Finland. Och nej, Ryssland kunde inte spela innebandy vill jag lova. Finland vann med 7-1. Trodde Finland skulle vara bättre faktiskt, så jag är lite besviken. Sen kollade vi på Sverige-Norge. Sverige ägde verkligen. Så sjukt bra dom var. Matchen slutade 17-3 till Sverige och skottstatistiken under hela matchen blev 73-14(tror jag det var) till Sverige. Helt sjukt verkligen. Längtar till nästa helg då vi ska åka dit igen.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska försöka plugga körkortsteori, kanske övningsköra sen kanske baka med mor?.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med mycket mål. Ha en jättebra dag idag med körskolan. Vi ses sen

Kram mamma

2009-12-07 @ 07:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0