Snö - I like it :)

Igår åkte jag in till Linde för att gå till körskolan och boka en körlektion,vilket blev i morgon. Sen så fyllde jag på busskortet sen gick jag till Ica för att handla lite ingredienser som fattades hemma. För när jag kom hem igen så bakade jag en saffranskaka. Supergod blev den :). Sen på kvällen var det träning:)

Idag gick jag inte upp fören vid kvart över 10. Skulle kunnat ha sovit mycket längre men det känns onödigt att sova bort dagen. Så jag gick upp käka frukost sen så har jag fixat disken, tvätten och och gjort ett till test, men jag klara det inte :( Får försöka i morgon igen.. Just ja, jag har även plockat undan lite på mitt rum, det behövdes. Nu ska jag snart ta och käka lite pannkaka hade jag tänkte :). Sen när Malin kommer hem så ska vi nog baka fler hallongrottor, eftersom mamma ville det:P.

Jag älskar att det har kommit snö! Så himla mysigt och sen blir det mycket ljusare ute:). En vecka kvar till julafton också. Helt sjukt vad december har gått fort tycker jag. I morgon fyller världens bästa mamma också :)



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Suzette

Grattis Till INGER <3<3

2009-12-17 @ 14:35:07
Postat av: Mamma

Tack lilla hjärtat för dom värmande orden.



Vi ses ikväll

Kram



Tack Sussi!! (o=

2009-12-18 @ 07:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0