onsdag

Så nu är julklapparna klara :) Fast jag blev osäker om jag verkligen är klar i alla fall :P ... Jag har även hängt upp två apelsiner med nejlikor i fönstret, så nu luktar det verkligen jul i mitt rum :), Lyssnar även på julmusik så det blir ännu mera julstäming:) . Nej nu ska jag snart ta och dammsuga huset och torka golven, en order från högsta hönset ;).


Såg nu att apelsinerna hänger olika högt, men det får jag fixa till sen^^,

Knoen ligger och gosar i sängen medan jag håller på att greja:) Sötnos ^^,


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint du gör. Bra att du lyder ordrarna..(=

Du får hemskt gärna göra fler nejlikeapelsiner och lägga i fruktlådan.

Kramar från Högsta hönset (=

2009-12-09 @ 13:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0