Nu var julen över.

Nu var julen över också. I onsdags (23/12) åkte vi hem till morfar för att fira jul, vilket vi göra varje år. Sen på trosdagen, alltså julfatonsdagen kom hela släkten hit. Vilket är jätteskönt för då slipper vi åka runt och ha oss. Det blev mycket folk men vi lyckades få plats i samma rum :). Fick jättefina julklappar så jag är hel nöjd :) Det blev pengar, presentkort på HM och Gina, tre par Frank Dandy trosor (från älsk<3), parfym, smycken, smink, Sims 3 destination världen, volumaster, godis och två "flytta-hemifrån-grejer" :). Så jag är supernöjd :).

Igår hade vi en "mini-jul", jag, Robert, mamma, pappa, Malin och brorsan. Jag, Robert, Malin och Matte fick en varsin eltandbortste av mamma och pappa :D Asnajs :). Sen blev det också att jobba igår. Sen blev det mys med älsk hela kvällen :). Idag har jag övningskört i Linde och nu ska jag snart plocka i ordning i mitt rum eftersom jag får besök av två töser idag :) Veronica och Sophie kommer hit så ska vi göra oss i ordning för att sedan dra till Sara på lite förfest sen drar vi till hotellet :) Är jättetaggad ! Ska bli så kul att träffa folk man inte träffat på länge :)

Nej nu ska jag nog ta och städa lite här^^,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0