Måndag

Vaknade tidigt idag. Vakna redan vid halv 9 och var pigg. Så jag gick upp vid 9 käka lite frukost och så. Sen har jag och Malin bakat lussebullar, inte dom snyggaste med goda blev dom :). Vi gjorde även lite mer chokladkolor. Den här gången blev dom i alla fall mjuka^^, Det blev inte dom förra. Vet inte varför de fösta blev så hårda fakiskt. Men men.. Nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Skulle behöva städa mitt rum så jag får väl försöka ta tag i det. Sen kommer älsklingen hit också. Sen ikväll blir det att springa med Sophie, sen vara i gymmet sen bollpass :).


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad du bakar Malin! :D du får bju på fika någondag. kram!

2009-12-14 @ 20:20:19
Postat av: Malin

Haha aa jag vet :P. Självklart, det är bara att du kommer :). Kram

2009-12-15 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0