Helgen:

Helgen lite kort..

Fredag: Mamma fyllde år. Sen så blev det mys med älsk<3

Lördag: Match mot Skälby. Vinst med 2-6 :). När jag kom hem efter matchen blev jag jättedålig. Illamående, dundrande huvudvärk och frös. Men jag tog en dusch, tog tre skedar makaroner, drack ett glas vatten, tog en alvedon och kröp jag ner i sängen. Lyckades somna tillslut. Efter det var illamåendet borta och jag fick tillbaka aptiten, käka lite mer makroner. Sen mådda jag bättre. fast jag hade huvudvärk hela kvällen men inte alls lika jobbig som den var innan. Åkte iväg till Strike för att bowla och käka med laget. Det var mys :). Sen hem och sov.

Söndag: Övningskörde, kalas för mamma.

Idag vet jag vet inte vad som händer. Blir nog bara att ta del lugnt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0