Grattis mamma :)

Idag gick jag upp halv åtta för att åka med 9.42 bussen till Linde. Hade nämligen körlektion 9.35. Körlektionen gick bra, så det var skönt :) Åkte hem med 10.25 bussen igen käka lite mat sen har jag mest suttit vid datorn.

Idag fyller mamsen år :) Grattis till henne ! Så ikväll blir det att mysa och äta gott förmodar jag:). I eftermiddag kommer även älsklingen hit! <3 Var länge sen vi träffasdes:(.. I morgon är det bortamatch mot Skälby klockan 12. Har verkligen ingen aning om hur det kommer gå. För vi har aldrig spelat mot dom förut, men jag tror att det kommer bli jämnt i alla fall.. Sen på kvällen blir det bowling och mat med laget :D Sjukt kul ska det blir:)

Nej usch vad jag fryser och är trött. Det får nog bli att ta en dusch sen  krypa ner i sängen och kolla på Vänner <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0