nu är det nära :)

Japp, nu är det nya spelschemat för 2009/2010 klart. Eller jag, inte helt klart eftersom alla tider och rätta datum inte har kommit än. Men har i alla fall gjort en mall för hur det ska se ut:) Gjorde ett likadant förra året. Har även gjort en packningslista till matcherna. Även det hade jag förra året. Började med det efter att jag glömde att ta med mig innebandyklubban till en match ,vilket var i Nora, som tur var, så pappa fick åka hem och hämta den :P. Efter det gjorde jag en packningslista så att jag inte skulle glömma något. Händer ju att man även glömt sportbh osv. Så nu är den gjord i alla fall , så ska jag förhoppningsvis inte glömma något ;) om jag nu inte har glömt att skrivit upp något på lista :O

I morgon är det fösta innebandyträningen:D Sjukt taggad ! Är dock väldigt otränad, men ska ju som sagt ta tag i träningen nu :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0