USCH

Usch vilken skitdag det har varit. Kom hem 3 i natt och somnade 4 efter en utekväll med tjejerna som var trevlig:) Men jag vaknade kl 8 och kunde inte somna om även fast jag var trött. Men lyckades till slut att somna  som men vaknade igen och gick upp. Sen har dagen varit tråkigt. Jag har egentligen inte gjort någonting. Kollade på SM-finalerna i innebandy och Warberg förlorade!! Jävla skit säger jag bara och så var det ju självklart mot AIK som gör det hela ännu värre. Sen efter det satte jag mig vid datorn, men ne internet funkade inte på min. Så jag har typ bara legat framför tvn en lördagkväll :/ Plus att Robert är i Köpenhamn och hans mobil fungerar inte så jag kan inte prata med honom heller :( Usch vad gnälligt inlägg det här blev. Men nu är det i alla fall käk sen får jag försöka hitta en film jag inte sett på länge.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0