Måndag

Igår var jag in till Örebro med Robert. Vi var först på Hälls och pratade lite om jobbet. Ska dit på torsdag och provjobba lite:) Nervös, men det blir nog bra till slut hoppas jag :P Sen efter det åkte vi till Marieberg. Det var inte riktigt min dag. Hittade inte allt jag skulle ha men hittade mycket annat men jag "orkade" inte köpa det. Vet inte vad det var med mig faktiskt. Men jag kom i alla fall hem med två par byxleggins, ett par solglasögon, ett linne, en väska och lite smågrejer till Cypern.


Plus att jag beställde en bikini igår när jag kom hem:) Sen idag så fanns äntligen den svarta jackan jag ville ha. Har väntat i flera veckor på den! Happy :)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0