Länge sen..

Nu har jag inte skrivit här på jag vet inte hur länge. Detta beror i alla fall på att jag inte haft något internet på min dator plus att jag haft alldeles för mycket plugg. Men nu är i alla fall plugget över, ska bara skriva klart processrapporten sen har jag äntligen lov. Det är väldigt uppskattat och välbehövligt för min del.

På lovet blir det att jobba, ta det lugnt och kanske plugga lite, får se. Men först och främst ska jag bara ta det lugnt. Sen när lovet gått är det bara 4 veckor i skolan sen drar jag och tjejerna till Cypern :D Det är något som är VÄLDIGT välbehövligt !

Nej nu ska jag försöka skriva klart processrapporten och sedan skicka in den, sen är projektarbetet klart :D Bara projketmässa kvar.. Fan vad skönt rent ut sagt!

Sen senare idag blir det att åka till Stadsskogsskolan för det är någon innebandygrej där och jag ska hjälpa till, Jippi!

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0