Blir så trött...

Ja här sitter man efter att ha varit på akuten i 4 timmar. Igår skadade jag nämligen knät i sista perioden på matchen. Jag kunde typ inte sova på hela natten, för så fort jag rörde mig så gjorde det ont i knät, så jag vaknade en gång i timmen sen vi 4 låg jag vaken fram till 5.20 för att det värkte så.

Sen på morgon när jag skulle kliva upp ramla jag ner på sängen direk för jag kunde verkligen inte stå på högra benet. Kunde inte räta ut det helt. Så det var bara för mig och mamma och åka till akuten. Men som "tur" var så var det inget allvarligt, utan det var något på "utsidan" av senan ( ej säker på stavning) som harde sträckts eller hur det nu var, Fattade inte så mycket. Så nu blir de inge innebandy för mig på två hela veckor, minst :( Det enda jag skulle göra var att gå. Så det får väl bli promenader för mig, när jag kan stå på benet mer. För just nu kan jag inte ha benet rakt. Aja, vi vann iaf matchen så det var bra :) 5:e raka segern :)

Nej nu ska jag kolla lite på One Tree Hill, sen kommer Robert hit :)
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tungt!

2008-11-25 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0