Skönt med fredag :)

Äntligen är det fredag :) Skolan var ganska soft idag. Det började med att kolla på Lucia grejen i aulan, sedan hade vi religion och då var det några från ITK där, för vi håller på med Islam. Så vi ställde lite frågor och så, det var kul faktiskt. Sedan efter det var det kulturhistoria, och det var redovisning. Min redovisning gick inte så bra, hade inte tränat speciellt mycket men skönt att ha den gjord i alla fall. Hade även ett litet utvecklingsamtal idag. Det gick också bra. Sedan efter skolan så handlade jag,pappa och Matte en present till mammsen som fyller på torsdag.

Idag ska jag in till Linde med Linda och Sophie. Vi ska träffa en gammal kompis som vi inte träffat på länge. Det ska bli trevligt :) Ja , det är nog så min fredag har sett ut och kommer se ut. Snart lov. Så otroligt skönt ska det bli :)

R <3

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0