Härlig dag :)

Idag har det hittills varit en bra dag :) Började med att jag vaknade upp brevid älsklingen :) Sedan på barnkunskapen kollade vi bara på film, skönt var det. Jag fick dessutom reda på vad jag fick på provet jag inte hade pluggat någonting alls till, men ändå fick jag VG :O Blev så himla glad :) Sedan var det naturkunskap som oftast är hur segt som helst, men idag var det faktiskt kul:P Vi gick igenom kroppens olika organ och det slutade med att vi börja prata om binikemaskar ( ej säker på stavning) och sedan om bajs på någe konstigt sätt men iaf, kul var det, men äckligt. Sedan var det kulturhistoria, vi skulle ha redovisning, trodde vissa av oss, men så var det inte. Den var tydligen på fredag:S så jag hade suttit hela dagen igår och skrivit den där jävla redovisnigen bara för att jag trodde att den var idag :S men skönt ändå, kan förbättra den om jag orkar och även träna på den. Sen efter skolan så klippte jag mig och blev ganska nöjd :) Sen ska jag dessutom träna för första gången på jag vet inte hur länge :O Sen så kommer älsklingen hit :) Hoppas dagen slutar lika bra som den började. Aja, ska käka nu.

Plus att jag har namnsdag idag :)
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0