Dålig dag...

Usch vad jag är trött på allt. Det här är verkligen en negativdag ! Två prov i morgon, och jag kan ingenting, och dessutom så orkar jag inte bry mig heller så det blir ju inte bättre. Varför kan man inte bara kunna allt på en gång. Det är inge kul att lära sig, jag vill kunna allt på en gång istället. Gud vad skönt det skulle vara, ibland undrar jag varför jag valde sam, kanske skulle ha valt ett program utan så mycket plugg. Fast det är ju försent nu. Men iaf, sen kan jag inte träna heller, håller på att bli galen. Varför kan inte knät bara bli bra? Åh, skapligt sur jag är nu. Skulle verkligen behöva ett låååångt lov just nu !
Skulle verkligen behöva en stor jävla chokladkaka nu!

Aja, ska väl kolla på one tree hill eller någe, det är iaf något positivt. Fast skulle nog behöva plugga, aja får se hur jag gör.
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0